יום שבת, 19 בנובמבר 2011

לא מתפשרים בבחירת ציוד לתינוק



כמו שאתם יודעים כהורים אחראיים בהווה או בעתיד - כשצריך לבחור ציוד לתינוק שלכם, אתם תמיד תבחרו את האיכות הטובה ביותר. בבחירה של ציוד לתינוק, אף הורה לא מוכן להתפשר, משום שמדובר פעמים רבות לא בפינוק - אלא בגורם שהוא ממש מציל חיים. כידוע, כיסאות הבטיחות המיועדים לתינוקות הם חשובים במיוחד -  משום שהם מגנים על חיי התינוק בתוך הרכב. אבל גם כשהתינוק מתחיל לגדול - אתם עדיין רוצים להגן עליו בצורה טובה.

בוסטרים עד לגיל 8
כאן בדיוק נכנסים בוסטרים לתמונה. מהם בוסטרים? מדובר למעשה בהתפתחות של כיסאות הבטיחות של התינוק שלכם. כיסאות הבטיחות לרוב מיועדים לתינוקות ופעוטות עד גיל 3. לעומת זאת, בוסטרים מיועדים כבר לפעוטות בין גילאי 3 ל8. 

אם אתם קצת מרימים גבה - כנראה שאתם זוכרים שכשאתם הייתם ילדים, מי בכלל הושיב אתכם בתוך בוסטר? אכן, תפישת הבטיחות בשנים האחרונות התגברה, והיום משרד התחבורה מחייב, כי כל ילד על גיל 8 - חייב לשבת על משטח הגבהה. כמובן שיש הבדלים בין הבוסטרים השונים, על מנת שתוכלו להתאים אותם. יש בוסטרים שמאד מזכירים כיסאות בטיחות ומיועדים לילדים בגילאי 3-5. לעומת זאת, לילדים החל מגיל 5 אפשר לבחור בוסטר שהוא רק משטח הגבהה - שגורם לכך שהם לא יפלו לחלק התחתון של הרכב בעת עצירה פתאומית.

לבחור בהתאם לנוחות
כמו בכל בחירה של ציוד לתינוק שלכם, גם בחירה של בוסטרים חייבת להיעשות בהתאם לרצון של הילד שלכם. הילד שלי לדוגמה, כבר יכול לבטא את הרצון שלו, ולכן לקחתי אותו לבחור את הבוסטר המתאים, כי בסופו של דבר הוא זה שהולך לשבת עליו במשך זמן לא מועט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה